Mä olen tosi pahoillani (ja todella vihainen) mutta tämä on nyt loppu!

Mun isoveli nähtävästi hommaa oikein työkseen koneeseen viruksia, eikä tämä kerta ollut mikään uusi juttu. Eli kaikki tiedostot ja kaikki meni taas sen sileän tien.

Ja mä en todellakaan ala tekemään kaikkea taas uudestaan. (Monesko kerta tämä jo olisi..?)

Varmuuskopiot..? Köhköh, mä en raaskinut käyttää kallista muistitikkutilaa siihen... *mutinaa*

Meillä pamahti ensin molemmat koneet rikki ja nyt kun ne taas toimii, niin netti on poissa. H*ton modeemi. Mä kirjotan tänkin iskän kännykästä saatavan netin voimin. (Hidas on, juu..)

Mutta vielä selvennykseksi tämä on nyt olosuhteiden pakosta jäänyt tähän, loppunut, eikä jatkoa tarvitse todellakaan odottaa, koska tämä ei enää jatku! Poistan ehkä tämän blogin jossain vaiheessa, mutta en ihan vielä.

Sori vielä kerran, mä olen oikeasti ihan tosi vihainen, tämä oli kuitenkin ihan mielenkiintoinen projekti. Kiitos kaikille lukijoille! Te saatte vielä kuulla musta, mä liikun edelleen näissä piireissä ja ei ole lainkaan yllättävää, jos tänne ilmestyy vielä joku kaunis päivä uusi tarina multa. Kyllä tähän sen verran koukkuun jää.

Mutta nyt mä aion keskittyä jouluun, kouluun ja ehdottomasti yaoihin (, älkääkä vaan kysykö mitä sekin on, ette ehkä ilahdu vastauksesta).

Entschuldigung, mä painun tästä sairastamaan, nytkin melkein 40 asteen kuume.