Ehw... Siis tämä typerys tässä mokaili ja onnistui sekoittamaan koko pelin. Eikä ole varmuuskopioita. Tyyliin:" Ei niitä ole ennekään tarvittu."

Elikkä, ladatut ja ihan kaikki on kadonnut jonnekkin hornan kuuseen. Joten nauttikaa ja odottakaa kunnes tämä pölkkypää saa korjattua asian...

Ja siihen todellakin kestää, kun ajatellaan miten paljon minulle suodaan aikaa sillä koneella mihin Sims on asennettu.

Seuraavaan osaan pitää kirjoittaa vain tekstit, mutta sitä seuraavaa saatte todellakin odottaa. Mun pitää ensinnäkin etsiä ne ladattavt uudelleen, mihin todellakin kestää, koska en edes muista kaikkea mitä mulla oli saati sitten mistä ne on ladattu. Ja tehdä tyypit (TAAS) uudestaan. Ne muuttuu koko ajan, nyt ne on tuon näköisiä, seuraavaksi sellaisia ja sitten ties mitä... Enkä mä koskaan edes pääse siihen koneelle. -.- Mutta jatkoa on siis joka tapauksessa tulossa, kunhan vain sitä joskus ehtii tulla...

Kärsikää ja syyttäkää minua tästä.